
انتخاب واحدمو که راضی بودم شدیدا
اما برنامه مطالعاتی


ولی هنوزم دیر نشده
آخه یه مشکلی که هست خونه تکونی مامانمه
آخه پاییز و خونه تکونی
ولی خب ایشاااالااااا به سرانجام میرسونیم
شنبه شروع قطعیه کلاسامه...این هفته رو خسته بودم نرفتم...شوخیدم کلاسا تق و لق بود
عیدتون پیشاپیش موبارکککک
عید غدیر :)
التماس دعا...یا علی
ما را در سایت روزنوشت های مطالعاتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198