
سلام این چند روز گذشته فقط کمی کارهای کلی رو پیش بردم ومتاسفانه هیچ مطالعه ی حقوقی نداشنم اما خوشبختانه کارهایی که درباره انها سهل انگاری میکردم رو تا حدودی پیش بردم. مثل ارسال دو پاسخنامه به جشنواره کتابخوانی و شروع مطالعه کتاب رمان خارجی و برنامه ریزی برای انتخاب واحد. فردا ویا پس فردا تکلیف انتخاب واحدم به کلی روشن میشه! ان شا الله و بعد از اون یک برنامه ی خیلی کوتاه به اسم "شخصی سازی اطلاعات حقوقی" رو انجام خواهم داد که در اون مجموع آموخته های دو ترم پیشین حقوق خلاصه وار مرور خواهد شد. یاعلی...
ادامه مطلب